Prečo práve s nami?

Máme najväčšie zapojenie publika v Senici a na Záhorí? Áno. Ale hlavne: žijeme tu, dýchame tu a meníme veci. Podporujeme miestnych, búrame mlčanie a ideme tam, kde iní cúvajú.

Naše čísla

Facebook 34 200 sledovateľov (naše lokálne skupiny: Seničan spája lokálnych, Inzercia Senica, Holíčan.sk, Podporuj lokálnych, Aktuálne podnety Seničan.sk, Myjavčan.sk)
Instagram 12 300 sledovateľov

NÁVRH MEDIÁLNEJ kampane

Cieľ kampane:
Zvýšiť povedomie o podujatí a prilákať čo najviac návštevníkov z regiónu (Senica, Myjava, Skalica, Holíč, Malacky a okolie).

Článok na webe senican.sk (https://www.senican.sk/detskyfest/)

FACEBOOK – hlavnú pozornosť sústreďujeme sem:

Typy obsahu:

Hlavný oznamovací post každý druhý/tretí deň na hlavnej stránke Instagramu aj Facebooku s predstavením akcie aj interpretov. V stories dôraz každý deň pridať post aj cez lokálnych influencerov. (Poprosíme 20 lístkov na rozdanie ako barter spoluprácu).

Návrh príspevku: KUNOVSKÁ PRIEHRADA OŽIJE LETNOU HAWAII PARTY

Fotoposty / Reel z príprav

Súťažný post (napr. „Vyhraj havajský drink zdarma!“)

Odpočítavanie dní + pripomienky podujatia

Živý vstup alebo krátke video zo stavby pódia, chill zóny atď.

Formátovanie postov:

Silný vizuál (foto, video, farebné emoji)

Krátky, výstižný text + emotívny jazyk

Hashtagy: #HawaiiKunov #LetoNaZahori #SenicaZije

Boostovanie:

Rozpočet návrh : 500 € /mesiac + dohoda odmena za návštevnosť a efektívnu spoluprácu , exkluzívny priestor na našich stránkach v reálnom čase kedy bude potrebné. Plus zmluva na prioritnú akciu aby sa nestalo, že zdieľame v ten deň iný event. Zmapovali sme aktuálne podujatie v iných blízkych mestách a jediná akcia na okolí bude miestna Brezová pod Bradlom čo je viacmenej mimo náš región.

Zameriavame cieľovú skupinu: 15–60 rokov.

INSTAGRAM – pre mladšie publikum:

Typy obsahu:

Reels / Stories s tanečnou výzvou príklad Ukáž, ako sa chystáš..