Pripravená bude aj autogramiáda. Podľa našich informácií Old School Brothers zostanú v Senici celú noc. Majú booknutý jeden z hotelov. Pridal: senican.sk
smrky2
18:33, 03. 03. '10 |
Urobte si vlastný úsudok o kobre a jej majiteľovi.
Reportáž číslo 13. http://video.markiza.sk/archiv-tv-markiza/televizne-noviny/39181 [reaguj]
oliverka
18:39, 02. 03. '10 |
Zdravím všetkých diskutujúcich. Pred chvíľou sa ma môj muž pýtal, na čom sa tak strašne smejem. A toť môj dôvod veselosti - vaša plodná diskusia... Celé by som to prirovnala k situácii, keď príde niekto do pohostinského zariadenia 120. cenovej skupiny vysvetľovať miestnemu osadenstvu význam zdravej životosprávy, objasňovať prínos literárnej moderny či presviedčať o využití Gaussove krivky. JE TO TOTIŽ ÚÚÚPLNE ZBYTOČNÉ. A medailu za najväčšiu kravinu navrhujem pre catmana - výrok "kvoli takym stazovatelom ako ty uz padlo vela vela dobrych zariadeni" je fakt dosť dobrý... BABY, vidíš, akú máš moc? [reaguj]
catman
22:31, 02. 03. '10 |
dakujem za medailu, celkom ma potesila.
no z druhej strany nemam prilis rad, ak niekto nesuhlasi s mojim vyrokom bez toho, aby mal nejake objektivne argumenty, preco s nim nesuhlasi. v takom pripade je uplne zbytocne nesuhlasit, kedze nedokazes svoj protinazor obhajit. neda sa tak docielit ziadneho kompromisu dvoch odlisnych nazorov ci nejakej diskusii ktora by viedla k rieseniu. bohuzial..
ravando
08:58, 03. 03. '10 |
chlape ty máš snáď patent na rozum alebo čo? napíš aspoň jeden ,,, poprosím jeden dobrý podnik v senici, ktorý padol kvôli sťažovateľom,,,
catman
10:22, 03. 03. '10 |
hovorim globalne o podnikoch na slovensku, nikde som zamerne nepouzil spojenie "senicke podniky" ale len "podniky".
patent na rozum nemam, vyjadrujem svoj nazor, je s tym nejaky problem? a odpoved na tvoju otazku - dobry podnik v senici som zatial nenasiel.
oliverka
12:11, 03. 03. '10 |
Teší ma, že som ťa potešila...:o). Veľmi rada by som pridelenie medaily podporila argumentami, ale najprv by tvoj výrok "kvoli takym stazovatelom ako ty uz padlo vela vela dobrych zariadeni" musel byť tiež aspoň zľahka podporený nejakými argumentami. Na vágnu vetu sa ťažko vymýšľa niečo konkrétne (a práve vďaka perfektnému zovšeobecneniu si dostal odo mňa medailu).
Ak dáš do placu zopár faktických poznámok, rada na ne budem (rovnako fakticky) reagovať. Zatiaľ si počkám na pripomenutie aspoň zopár (z veľa veľa) dobrých zariadení, ktoré (na našu veľkú škodu) kvôli sťažovateľkám ako Baby zatvorili. Česť ich pamiatke.
ravando
13:01, 03. 03. '10 |
tak sme na seničanovi,,,riešime problémy tohto mesta,,,ako je mi fuk čo sa deje niekde v košiciach,,,tak som myslel že sa vyjadruješ k mestu,,,ale aj tak by ma zaujímalo to veľa a veľa podnikov ktoré sa zrušili aj na slovensku,,,ono ich zase až tak vľla vľla nie je aby sa ich veľa vľla rušilo,,,s tým, že tu nie je žiaden dobrý podnik sa s tebou zhodnem,,,hádam jeden mal taký nábeh ale už je z rôznych príčin po ňom/u sousedú/ zo svojho života mám skúsenosť, že ak je niečo dobré, tak to prežije, aj keby bolo viac tých čo sa sťažujú, ako tých ktorým to slúži,,,jo a baby nech so požičia obrovské slúchadlá od otíka :)
ravando
13:02, 03. 03. '10 |
veľa veľa,,,malý preklep
Ondrey
16:15, 02. 03. '10 |
Baby, tak si tie stuple do usi strc a nestaraj sa o druhych.. fakt sa mi nechce citat vsetko co si napisala.. uz nie.. (, prepac.. [reaguj]
SkiFi
08:47, 02. 03. '10 |
ja by som si idealny vecer predstavoval asi tak ze zastavi 5 kamionov v centre z kazdeho sa vybali 100000 Watt vykonu .. rozlozi sa to priestorovo nech to ma dosah na cely okres a potom by som nalozil tvrdene nekompromisne techno 24hod :) kazdy by mal pistalku a svoj nazor by mohol vyjadrit piskanim :)))
k teme: bavite sa tu o kravinach ved akcie byvaju 1000 rokov vzdy boli budu aj su .. lepsie horsie .. a vzdy to niekomu nevyhovuje a zasa niekomu vyhovuje .. proste kompromis treba na obcoh stranach aj toleranciu (klub by mal byt maximalne odhlucneny) .. ludia sa idu zabavit raz do tyzdna a 1 den v tyzdni sa ten hluk prezit da .. [reaguj]
Baby
09:24, 02. 03. '10 |
Súhlasím, raz do týždňa sa to prežiť dá. Nevyspím sa v sobotu, vyspím sa v nedeľu.
Toto je ale dva krát do týždna.
Baby
09:26, 02. 03. '10 |
Súhlasím aj s tým, že akcie bývajú odjakživa a treba hľadať kompromis. Opakujem možno po stý raz - nie som proti zábave ani proti diskoklubu. Možno by naozaj stačilo, keby bol vstup niekde inde, pretože hluk ide predovšetkým vďaka tomu, že vstupné dvere sú sústavne otvorené (čo je logické).
Baby
15:24, 02. 03. '10 |
to Ondrey:
Nie, Ondrey, ja nemám malé dieťa (moje je už trochu väčšie), Uvádzam to tu ako príklad, že nie vždy postačia štuple do uší. Ti nie je všemohúce riešenie. A uvádzam to aj ako príklad, že vždy sa ľahko rozpráva, keď človek nie je v situácii toho druhého. Mne hluk vadí jednoducho preto, lebo celý týždeň vstávam skoro ráno do práce, popri tom si robím školu, a nestáva sa často, aby som mala voľný víkend. Keď ho ale už mám, tak naozaj netúžim po inom, len sa poriadne vyspať (cez týždeň je to nemožné) a oddýchnuť si. Ale sú aj ľudia, ktorí majú zdravotné problémy, ktorí majú malé dieťa, ktorí aj cez víkendy pracujú a vstávajú o 5. hodine... Už len dodatok: tiež som chodievala na diskotéky a keby mi niekto povedal, že ho tie diskotéky rušia, asi by som si v tom lepšom prípade pomyslela, že je to ,,starý šrot", ktorý nerozumie mladým. Tento názor som ale zastávala do chvíle, než sa mi skutočne narodil syn - vtedy by som totiž dala neviem čo za to, aby mi aspoň chvíľu v kľude spal. Jeho totiž budilo absolútne všetko. Takže toľko na vysvetlenie - nesúď, kým nevieš. A štuple do učí naozaj nie sú všeliekom.
Ondrey
23:19, 01. 03. '10 |
Kobra: ked mi kamos vravel ze tam sa bude onedlho otvarat disko, smial som sa
- ked som videl modrre dvere a nad nim tu kobru, rozmyslal som - po navsteve, krutim hlavou. Viac nepoviem, siel by som sam proti sebe. a Baby.. TEBE DRBE , ale aby niekto nepovedal ze viem len do vsetkeho rypat, tak poradim stuple do usi. Nie tie obyc z lekarne, i ked mozes skusit aj tie, ale mozem doporucit jednu stranku, kde maju stuple, ktore uz po malej chvilke nieje citit v usku a zvuk eliminuju znamenite. [reaguj]
Baby
09:23, 02. 03. '10 |
Úroveň vyjadrovania ako v tretej cenovej... No comment.
Baby
09:35, 02. 03. '10 |
Predsa, nedá mi ešte...
O tom, komu ,,drbe", sa môžeme porozprávať, až budeš mať vlastné dieťa, ktoré sa Ti bude budiť pri každom väčšom hluku. Som zvedavá, či mu potom budeš do uší strkať štuple...
Ondrey
13:50, 02. 03. '10 |
Baby: to ze mas dieta si nikde nepisala, cital som vsetky tvoje prispevky a vsade pises o sebe. Cize mozes len klamat, aby si nebola za blbca.
Ak je to tak ako pises, nemam problem sa Ti do tvojich oci ospravedlnit. Podla nicku sudim ze si mlada mamicka, urcite by sme si dobre pokecali. Za svojím si však stále stojím!
mrkwa
18:02, 02. 03. '10 |
ondrey..netrep az tolko...jej vadi ten zvuk urcite ovela viac, ako si ty precitlively na ozranov, ked ti nadranom spustaju smetiaky dole kopcom...bol som v tom ze aspon ty sa dokazes do jej situacie vzit...ked som isiel okolo tohoto podniku prvykrat, prve co ma napadlo: "tu bude urcite niekomu vadit zvuk, ved hlavny vchod diskoteky priamo pod bytovkou? wtf? kto to vlastne dovolil a ako? alebo tu niekto nieco nedomyslel?" ...jej staznosti plne chapem...tiez som za rozvoj kultury, kludne nech tu aj diskobarov pribuda, ale nie tak aby to nasieralo druhych a strany isli proti sebe. vobec by som nechcel byt teraz na jej mieste a to som nocny tvor a hlasnu hudbu mozem stale. najlepsie riesenie je kvalitne odhlucnenie...ak nameraju nepovolenu hranicu, bude to asi aj jedine pristupne riesenie...byt majitelom, tak je to to prve, co PRED otvorenim takehoto podniku riesim, nie az teraz, ked staznosti budu urcite pribudat.
ravando
18:51, 02. 03. '10 |
mrkwa to celkom dobre vystihol, k tomu nemám čo dodať,,,ináč ondro,,,trošku slušnosti by nezaškodilo,,,,a na štuple z lekárne nedám dopustiť,najradšej mám tie žlté :)))) a žiaden link na tie štuple si ani nedal!!!
Baby
14:14, 01. 03. '10 |
to kobradisco:
nerozumiem, o akom parkovaní hovoríte, auto mám v garáži a priestor, ktorý spomínate, som nikdy v živote nevyužívala. Takže mi je absolútne jedno, ako máte vyriešené parkovanie - mňa sa netýka. A tiež neviem, prečo by za mojimi ,,útokmi" - ako ste nazval normálnu sťažnosť na rušenie nočného pokoja - malo byť niečo iné, než obyčajná požiadavka mať v noci skutočne kľud. Nie je. Kde ste bol merať či skúmať hlučnosť, to netuším, ale ja nebývam ani v najbližšom činžiaku pri bare a napriek tomu (i napriek plastovým oknám) hudbu počujem. Ale ako som už povedala, končím. Slučne som tu riešila problém a podala som žiadosť o riešenie situácie na mestský úrad. To bola jediná moja iniciatíva. Ale čo som počula, obyvatelia bytovky, ktorá je bezprostredne najbližšie k baru, chystajú petíciu. To už moja aktivita nie je. Takže veľa zdaru! [reaguj]
kobradisco
14:43, 01. 03. '10 |
o tej peticii som pocul,no myslim si,ze bude neopoctatnena nakolko hluk nepresahuje normu pre rusenie nocneho kludu a na pozemku taktiez ziadne vytrznosti ani hluk nebyva,ktore by mohli narusat prava obcanov.to je z mojej strany vsetko,viac sa k tomu vyjadrovat nebudem.
Baby
11:42, 01. 03. '10 |
to catman:
No vidíš, a zasa kvôli takým, ako Ty, trpia ľudia neurózami, depresiami a permanentným stresom, pretože si nemôžu oddýchnuť :-) Ako vidím, nemá význam ďalej diskutovať, pretože si len ďalší v poradí, ktorý číta medzi riadkami niečo, čo tam nie je. Nkde nehovorím, že oddych ,,skákaním" na diskotéke je menejcenným spôsobom oddychu. Každý oddychuje inak, takže kľudne skáč, koľko vládzeš. Podstatné je, aby sa tí oddychujúci navzájom nerušili. Predpokladám, že ja - spiaca doma v posteli - Teba na diskotéke ničím rušiť nebudem. Naopak to ale povedať nemôžem. Plastové okná v byte mám, počuť to je i tak - len pre vysvetlenie. A nerozumiem, prečo pletieš jablká s hruškami. Sused môže zatĺkať klince kedykoľvek počas dňa, má na to právo. Ak s tým ale začne po 22. h., môžeš zavolať mestskú políciu a tá by mala zjednať nápravu. Možno Ti vyhovuje neustále prehliadať jeden podstatný detail, tak to tu píšem posledný krát: existuje pojem NOČNÝ POKOJ (nočný kľud), to znamená, že určitá časť dňa (resp. noci) je vyhradená na to, aby sa ľudia v pokoji vyspali, oddýchli si. Že ticho lieči, asi netreba pripomínať, je to stará známa pravda. Ak Ty nepotrebuješ spať, ak je pre Teba formou oddychu diskotéka - je to v poriadku. Ale neruši pritom ostatných. Viac k tomu nemám čo dodať. Či vlastne hej - kúsok od diskobaru je pohostinstvo. Hráva tam hudba, ale presne o 22. hod. musí všetko stíchnuť, ani len pesničku nedohrajú. Možno preto, že blízko býva hlava tohto mesta a tá sa potrebuje vyspať. Hold, nie sme všetci primátori... [reaguj]
kobradisco
14:05, 01. 03. '10 |
neviem o co vam ide.asi vas nasralo,ze som dal zakaz parkovat obcanom bytoviek parkovat na sukromnom pozemku.budova aj s parkovacim miestom je sukromna a poniektori ludia z bytoviek to nebrali do uvahy.uz coskoro bude namontovana rampa a parkovat tam budu lel obcania ktory navstevuju star centrum.to nieje mestsky pozemok na parkovanie.asi toto vas rozculilo ze som to zmenil.tak isto mozem povedat ja ,ze surcita skupina ludi je bezcharakterna a to len preto,ze ja platim najomne za pranajom priestoru a parkovacich miest a obcania sotinej ktory byvaju v blizkosti mi tam parkuju.krasne.ja platim asi za to aby som doprial urcitym osobam,aby mali kde zaparkovat.skoda ze tu niesu rodine domi.niekomu by som vosiel do dvora,zaparkoval tam a isiel si spokojny domov spat.tak na to rychlo nech kazdy zabudne.toto vam asi vadi,ze?nakolko mam znamych ktory byvaju hned v tej bytovke pri cobre,schvalne som sa ich pytal,ci je pocut hluk a zaujimave je to,ze oni nic nepocuju a nebyvaju vysoko a nemaju ani plastove okna,tak ako to vlastne je?myslim,ze to bude bud tym parkoviskom,alebo tym,ze niekto nemoze spavat a vsetko kontroluje.tocim peniaze?mila baby,asi nevies,co je to tocit peniaze.je jedno kolko ten bar stal a ake je najomne a ak by som chcel aby sa mi vratili naklady co som doteraz do tej discoteky vrazil,tak pri tej navstevnosti,co tam mam,by som musel zit esta tak 150 rokov.snazim sa nieco spravyt pre mladych ludi,nieco nove a vam to leze na nervy.myslim,ze senica ma dost mladych ludi a treba sa opytat ich,ako im to prekaza.mam to zariadene tak,ze som prikazal ochranke pocas discoteky aby udrziavali poriadok a klud aj vonku na parkovisku nakolko su v blizkosti bytovky,ktore niesu ako ty tvrdis 5m,ale minimalne20m,ale to nieje podstatne.prikaz som dal a vonku ziadem bordel nieje,tam mi netvrd,ze pozeram,len na svoj financny prospech,lebo ak by to tak bolo,tak by to vyzeralo uplne inak.tento vykend co bol som povedal aby stiahli basy na reproduktoroch na kolko som cital tvoj odkaz a schvalne som isiel von az k bytovke ci je to pocut.takze chrapun niesom a snazim sa stym nieco robit,no ty taktiez nemozes po mne chciet,aby ta hudba bola na minime,to je blbost.uvidim ako to bude pokracovat dalej s vasimi utokmi.nemozete po mne chciet vsetko naraz,ja niesom kuzelnik.
catman
22:25, 02. 03. '10 |
ja len k tej casti o nocnom klude:
nocny klud je urcita cast dna, kedy musi byt nie vsade pozhasinane, ticho, a ani nohy, ale pocas nocneho kludu nesmie hluk na ulici prekrocit urcite normy. ak majitel kobradisco tieto normy prekracuje, je samozrejme v jeho zaujme hluk znizit, pretoze potom su vsetky staznosti voci nemu opravnene. ak vsak hladinu hluku premeral a vsetko je ok, potom mu nema nikto pravo co zakazovat, nakolko podnika v sulade so zakonom. a ak toto podnikanie niekomu prekaza, v takom pripade si musi dotycny zabezpecit odstranenie svojho problemu sam, na vlastne naklady atd. (ked plastove okna nedokazu odhlucnit diskoteku ktora dodrzuje hlasitostne normy, asi su to dobre odflaknute plastove okna a na vasom mieste by som ich reklamoval...) a btw na diskoteky nechodim, na to som uz stary, ked-tak si pochodim uz len po nejakych koncertoch ci tanecnych akciach par krat rocne.. len aby sa predislo omylu ze si kobradisko zastavam z toho dovodu, ze patrim medzi tych, co chcu kazdy piatok robit hluk a bordel. zastavam si ho len kvoli tomu, ze urcite by sa nikomu nepacilo, keby niekto spisoval peticie proti jeho legalnemu podnikaniu, len pretoze toto a hento. je to take iste ako keby niekto spisoval peticiu proti potravinam, pretoze kazde rano o pol siestej rozsvietia, lebo tam pride kamion s rozkami a vtedy chcem spat (a svieti mi to do xichtu.. a nie, nezastriem si zaluzie, lebo potraviny mozu za to svetlo, nie moje okna). alebo peticiu proti nonstop benzinovej pumpe, lebo je vylucene, aby v noci chodili po ceste okolo cinziaka auta. lebo vtedy spim, tak jak si ostatni mozu dovolovat vycerpat v noci benzin. atd.. je to proste obycajny pokus o znicenie podnikania kvoli osobnej, s prepacenim, sebeckosti. btw ak je to disko take "kvalitne" ako som pocul zatial nazory od navstevnikov, tak onedlho tak ci tak krachne samo, aj bez nutnosti nejakej peticie.
scottie3323
22:38, 28. 02. '10 |
hneď oproti Vášho domu na druhej strane je futbalový a hokejový štadión, tam sa bubnuje a to Vám nevadí. Svetlá Vám svietia do okna a to Vám opäť nevadí. Ja tiež bývam asi pár metrov od novootvoreného discobaru a vôbec mi to nevadí, som len rád, že sa blízko domu dá zabaviť. 1O m od Iponu je prvý bytový dom tiež. [reaguj]
Baby
08:35, 01. 03. '10 |
Viete, čo je zaujímavé? Že jednoducho nepoviete - ,,O.K., niekomu hudba v noci môže prekážať, mohli by sa urobiť nejaké opatrenia na jej elimináciu." Opakujem, ja nemám záujem na zrušení diskobaru, a konkrétne riešenia som tu už spomenula niekoľkokrát.
Vy ale vždy musíte prísť s nejakým - hoci úplne nezmyselným protiútokom. Takže dobre: áno, nie som nadšená svetlami a bubnovaním zo štadióna, ale na rozdiel diskobaru - futbalový zápas sa nekoná po 22. hodine. To je ten zásadný rozdiel - diskobar ruší nočný kľud. Takže keď som ohučaná cez deň, chcem si oddýchnuť aspoň v noci. To je, myslím, celkom prirodzená požiadavka všetkých ľudí. Zabudli ste ešte spomenúť amfiteáter, ten premieta aj v nočných hodinách. S tým, ale žiaľ, veľa neurobím, nie je totiž mysliteľné ho presťahovať. Okrem toho premietanie končí do polnoci, nie až o tretej nadránom. A napokon, okná mám otočené opačným smerom... Mimochodom, mám dojem, že som Vás videla stáť pred diskobarom s nejakým pánom, predpokladám, že s majiteľom zariadenia a riešili ste organizačné záležitosti. Čo znamená, že ste s diskobarom prepojení. A v tom prípade mi je úplne jasné, prečo toľká obhajoba zariadenia a prečo sú Vám ľudia, ktorí musia hluk v noci znášať, ukradnutí. Teraz už tomu točeniu peňazí rozumiem dokonale.
mam
09:42, 01. 03. '10 |
Bubnuje sa, vadi..., ze sa svieti nevadi.... aspon nemusime vecer svietit my, ked citam v noci knizku v posteli.
Baby
09:44, 01. 03. '10 |
to MAM:
To je inak dobrý nápad s tým (ne)svietením... Nenapadlo ma, ako môžem ušetriť :-) A vďaka za radu nižšie, s tou televízou. Asoň niekto chápe, že popri zábave je dôležitý aj spánok :-)
catman
11:04, 01. 03. '10 |
Baby.. kvoli takym stazovatelom ako ty uz padlo vela vela dobrych zariadeni.
takze.. "futbalový zápas sa nekoná po 22. hodine. To je ten zásadný rozdiel - diskobar ruší nočný kľud. Takže keď som ohučaná cez deň, chcem si oddýchnuť aspoň v noci." ...niekto za oddych v noci povazuje to, ze v piatok po piatej smene v tyzdni sa ide vyskakat a zabavit na disco. rozhodne mu lepsie padne ist sa zabavit na disco ktoru ma od domu 2 minuty nez potom uz unaveny a vycerpany kracat polhodinu mestom. nie je to cez tyzden, ze by ti to branilo oddychnut si do prace na dalsiu smenu. ak ti to tak brani v spanku, odporucam zariadit si plastove okna alebo si spravit pracu, ktoru by si robila v sobotu predpoludnim, este v piatok vecer a v sobotu mozes cely den oddychovat. nevidim dovod preco by vikendovy nocny oddych v style domaceho ticha mal byt ten "dobry" a v style skakania na diskoteke ten "zly". podla mna su to rovnocenne druhy oddychu a tak by obcania, ktori vyznavaju ten prvy, nemali obmedzovat tych druhych. vela ludi nedokaze pochopit ze ak zije v meste, este k tomu na sidlisku, nemoze sa vsetko tocit okolo nich. su len mala sucast obrovskeho komplexu. ak chce niekto klud, ticho, a pokoj, od toho su rozne male dedinky, osady ci samoty. v bratislave urcite tiez nezakazuju nocny pohyb elektriciek len pretoze niekto v piatok "musi" ist spat namiesto toho aby pochopil, ze existuju aj ludia, ktori sa chcu v piatok vecer prepravovat po meste. susedovi tiez nechodim zakazovat vesat na stenu obraz, pretoze sa rozhodol vrtat zrovna o piatej poobede ked som prisiel z prace a chcem si dat slofika. ma na to pravo. aj ludia maju pravo bavit sa na diskoteku. aj ty mas pravo na oddych. ale kedze vsetci mame na nieco pravo, treba najst aj kompromis. kompromis je jednoduchy - majitel diskobaru dodrzi urcite normy hluku a ak aj napriek tomu vam to stale bude vadit, zabezpecite si okna dostatocnych noriem a kvality, ktore bezny vonkajsi hluk zvladaju izolovat. a takyto kompromis sa da dosiahnut aj vzajomnou dohodou.. pripadne dohodou za pomoci mestskeho uradu.. a nie siahodlhym vypisovanim litanii, ako je to zleee, ze niekto sa opovazi ist sa v noci zabavat, pretoze v noci treba spat... howgh.
Baby
14:59, 28. 02. '10 |
to kobradisco:
Milá kobra, na čo všetko sa občania Sotinej ,,sústavne sťažujú", keď sa pýtaš, či vedia robiť aj niečo iné? S tým zmeraním hluku je to inak skvelý nápad, súhlasím s ním. A áno, vedia nám aj výkaly, cigaretové ohorky a rozpadnutá budova, v ktorej prespávajú bezdomovci. Len nerozumiem, z akého titulu nám chceš určovať, čo by sme mali robiť alebo čo by nás malo zaujímať ako prvé. Mimochodom, ak za príspevkom ,,kobradisco" stojí majiteľ diskotéky, tak som si predstavu o úrovni už urobila. Našťastie sú aj kultivovaní podnikatelia, ktorým ide nielen o ,,točenie peňazí", ale aj o bezkonfliktné spolunažíanie s okolím. Čo asi Vás prípad nebude. [reaguj]
Ondrey
18:04, 28. 02. '10 |
"nielen o ,,točenie peňazí".. cha cha cha!!! Baby, to Ti ani vychodniar neuveri...
scottie3323
16:51, 27. 02. '10 |
Milá Baby, podľa Vás by sa mali teda zavrieť všetky bary, diskotéky, zrušme kultúrny dom a sedme doma. Každý ekonomicky vzdelaný človek vie, že keď budú všetci doma sedieť a peniaze držať v ponožke tým ekonomike nepomôžeme. Peniaze treba míňať a potom aj Vám bude lepšie.- vy podporíte jedného podnikateľa, ten má zamestnancov , tí zase minú peniaze u niekoho iného, a tak sa ekonomika točí. Ak sa chcete mať na Slovensku dobre tak netreba ekonomiku brzdiť [reaguj]
Baby
13:41, 28. 02. '10 |
Prečo mi vkladáte do úst slová, ktoré hovoríte len a len Vy? Nikde netvrdím, že treba zavrieť všetky bary, diskotéky, zrušiť kultúrny dom...
Jediné, čo chcem, aby hlučné, hudbu produkujúce zariadenia boli umiestňované citlivejšie, aj s ohľadom na ľudí, ktorí žijú v blízkosti a prevádzka takýchto zariadení ich obedzuje v ich právach. Opakujem - podnikanie v meste je vítané a každý naň má právo, ale nemal by svojím podnikaním obmedzovať iných. Celkom som sa pobavila Vašou predstavou o tom, ako ľudia sedia doma a držia peniaze v ponožke, pretože je v meste o jeden diskobar menej...Myslím, že možností, ako peniaze točiť, je v Senici dosť a na kysnutie pri telke iste nie je nikto odkázaný.Alebo ste až do otvorenia discobaru kysli? Tak potom mi Vás je ľúto. Lekciu z ekonomiky naozaj nepotrebujem, ekonómiu som študovala. Na rozdiel od Vás ale viem niečo aj o etike a občianskych právach. Takže ešte raz a jasne a zrozumiteľne: nech si každý podniká, ale nech svojím podnikaním neobťažuje. Nech je Cobra v Sotinej, ale nech je prevádzkovaná tak, aby nerušila nočný pokoj. Kto chce, riešenia určite nájde. A ak by ste ešte stále netušili, o čo mi ide, môžem si zobrať bubny a pravidelne dvakrát do týždňa ,,podnikať" tým, že budem hrať a spievať do tretej do rána pod Vašimi oknami. Ideálne vtedy, keď budeme mať ráno na šiestu vstávať do práce, alebo sa budete učiť na štátnice...
scottie3323
16:45, 27. 02. '10 |
Ja si myslím, že konečne sa otvorilo na zábavu niečo nové. Môj názor je, že Ipon je vzdialený od bývania občanov na takú istú vzdialenosť ako Cobra, takisto je to s Pyramidou. Čo som počul tak by mala byť Cobra pre všetky generácie, takže to nebude iba pre nás mladých ale aj pre Vás staršie generácie. Neviem prečo by mal byť problém ak sa mi mladý máme zabaviť v slušnom podniku. Dám Vám otázku milá Baby, kde majú byť diskotéky, niekde v poli. Vy keď ste boli mladá tak ste sa nechodili baviť. máme sedieť pri telke doma a kysnúť? [reaguj]
Baby
23:10, 27. 02. '10 |
Je fajn, keď sa otvorí niečo nové, ale nie diskotéka pod oknami bytov. A ak tam musí byť, vždy sa to dá nejako riešiť kompromisom, napr. dá sa urobiť vchod z druhej strany od cesty, kde nie sú činžiaky, dá sa urobiť kratšia prevádzková doba, odhlučnenie...
Nikde nehovorím, že je problém, ak sa mladí chodia zabávať do slušného podniku. Nech sa zabávajú, koľko ráčia. Ale nech ma pri tom nerušia. Podpora podnikania a rozvíjanie možností pre mladých je super, ale za podmienky, že sa tým nebudú porušovať práva iných ľudí - v tomto prípade právo na nočný kľud. Pokiaľ ide o Ipon, oproti vstupu je, pokiaľ viem, polícia, žiadne činžiaky, takže ak by tam aj mali dvere stále otvorené, zobudia akurát policajtov. Neviem, koľko metrov od najbližšieho obytného domu má vstup Pyramída, ale predpokladám, že je to viac ako v prípade Cobry, ktorá je priamo oproti spálňam bytov a od domu je vzdialená cca 5 m. Či má byť diskotéka v poli? Kľudne. Vo svete je bežné, že diskotékové komplexy sú umiestnené mimo obytných zón. Super priestor je napr. letisko, ale iste by sa našlo aj niečo priamo v meste, akurát nie priamo pod bytovkami. A či som sa ja nechodievala ako mladá zabaviť ja? Dúfam, že ešte tak stará nie som :-). Možno Vás poteším konštatovaním, že áno, chodievala som na diskotéky. No na druhej strane - jediná diskotéka vtedy bývala v závodnom klub SH a hlavne, končila o 22 hodine!!! A bývala len jeden deň v týždni. Takže, hor sa do Cobry, ale prosím, o 22. hodine sa rozíďte domov a nechajte ma vyspať. Alebo tam organizujte diskotéku len v piatok, aby som aspoň v tú sobotu mala kľudnú noc.
Baby
07:55, 26. 02. '10 |
V prvom rade, máte v texte gramatickú chybu (prosím, nezjazdite ma za to, je to moja profesionálna deformácia) :-)
No a po druhé - nemám síce nič proti kultúre (naopak, vítam ju) a ani proti mladým ľuďom, ktorí sa chcú zabaviť, no a už tobôž nie proti tanečníkom zo skupiny, myslím si ale, že len totálny ignorant práv občanov mohol schváliť zriadenie discobaru priamo pod okanmi bytov činžiakov. Výsledkom je, že som minulý víkend nespala - dvere na bare boli totiž neustále otvorené, do priestoru sa rozliehala dunivá hudba a počuť bola nielen v najbližších domoch, ale aj kúsok ďalej. Podala som sťažnosť a čo som počula, ľudia z najbližších bytov sa k tomu chystajú tiež. Dúftam, že mesto sa k tomu postaví zodpovedne a nejako to v rámci dohody s majiteľmi zariadenia porieši. [reaguj]
mam
08:48, 26. 02. '10 |
Mila BABY zo slov nam znamym zo zainteresovanych kruhov...sam najvyssi z mesta oznamil, ze prava obcanov v sotinej zastupuje on....a tymto to povoluje, resp. MESTSKE ZASTUPITELSTVO to schvalilo, takze mesto rozhodlo o Vasich bytovkach. Neviem ci len staznost postaci ale ako namet na nejaku televiziu, ktora by informovala siroku verejnost o tom ako majitelia senice rozhoduju o svojich obcanoch, by stalo snad za pokus. Len nie TV Sen, lebo BUBUBU....
kobradisco
16:43, 27. 02. '10 |
ja by som sa chcel opytat obcanov ktory maju vyhrady voci discobaru cobra v sotinej,ze ci vedia aj nieco ine ako sa sustavne na nieco stazovat.kde si vy predstavujete kulturne stretnutia?na poliach,alebo v lesoch.myslim,ze dam zmerat hlucnost decibelov po 22.00 hodine a potom sa mozte stazovat.trapi vas discoteka,ale to,ze okolo bytoviek je pohrebisko cigaretovych ohorkov,psie vykaly a skladka odpadu,to vas netrapi.najprv si spravte poriadok okolo bytoviek a az potom rieste problem hluku discobaru.
MsU
16:25, 01. 03. '10 |
Mila alebo mily "mam", evidentne si uplne mimo!!! Mestske zastupitelstvo totiz ziadny Discobar neschvalovalo a ani NIKDY nebude. Nie je to totiz v jeho kompetencii, ty hlava bravcova!!! Takze uz prestan furt trepat chujoviny a nastuduj si statut mesta. Stacilo si kuknut TV Sen, na poslednom zastupitelstve sa o tom hovorilo!!!
bean
12:59, 25. 02. '10 |
OMG už len na to pôjdem, čo takto zavolať Roba Buriana??
[reaguj]
Ondrey
22:40, 24. 02. '10 |
chýba tam majster "En".. [reaguj]
fas
16:11, 24. 02. '10 |
len za 8€ tam nemozem chybat [reaguj]
|
SeLebrity Underground
Parkujem ako kráľ Lacov sprievodca po krčmách
Loading...
Senicansk Channel
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

smrky2






