AktualityFotogalérieMédiaMôj BlogDiskusiaInzerciaAkcie



Aktuálne


Dražíme vysielanie TV SEN: Koľko by ste zaň dali vy?

20. október 2009 09:06

Mestská TV SEN, platená z verejných rozpočtov, teda nami všetkými, poslala do redakcie Seničana faktúru za to, že sme na našich stránkach zverejnili ich reportáže, ktoré sa objavili na Youtube.

Zlí, zlí, zlí redaktori Seničana.sk zverejnili na týchto stránkach dve reportáže mestskej TV SEN, ktoré sa objavili na voľne dostupnom portále youtube.com. Chceli sme totiž našim čitateľom umožniť porovnať to, ako o finančných problémoch radnice informujú oficiálne médiá a ako o nich informoval Seničan.sk. Šikovní investigatívci z TV SEN si to všimli a v jedno pekné pracovné popoludnie nám za túto opovážlivosť poslali faktúru.

Oprava textu: Šikovní investigatívci z TV SEN si to všimli a v jedno pekné pracovné popoludnie nám poslali email, v ktorom nám oznámili, že nám vyfaktúrujú zverejnenie týchto príspevkov na našom portáli.

(Za pôvodnú nepresnú formuláciu sa redakcia portálu Senican.sk ospravedlňuje redakcii TV Sen. Zároveň sme stiahli spomínané príspevky z nášho portálu. Tieto je však naďalej možné pozrieť na oficálnej stránke Mesta Senice.)

Reportáže sú TU a TU.

Vynechajme teraz niekoľko faktov: akože TV SEN od nás žiada zaplatiť za niečo, na čo sa im všetci skladáme, alebo že videá nevisia na našom serveri, ale na youtube.com, ktorý, ako som sa pre istotu informoval, nikto z nás nevlastní. Pripusťme na chvíľu, že za videá ozaj zaplatíme a staneme sa akoby ich majiteľmi. Keďže si kolektívne vieme dosť ťažko predstaviť, čo by sme s nimi robili, radi by sme ich predali ďalej. A aby sme vedeli, akú majú cenu, potrebovali by sme poradiť. Lebo na trhu s vysokým umením sa nikto z nás príliš neorientuje a neradi by sme, aby nás ošmekol nejaký špekulant.

Vyhlasujeme preto virtuálnu dražbu reportáží TV SEN. Veľmi opatrne si pozrite ostatné vysielanie TV SEN na stránke mesta, kde je (psst!) verejne dostupné. Spravte to ale tíško, lebo čo keď sa to niekto dozvie, a TV SEN pošle faktúru aj mestu (oni to už vlastnie robia každý mesiac). Rozhodnite sa, akú má cenu a vráťte sa na Seničana.sk.

Vaša úloha začína v tejto chvíli. V diskusii pod týmto článkom štartujeme dražbu. Vyvolávaciu cenu nemáme, tak zvesela prihadzujete, koľko peňaženky dovolia.

Za Seničana.sk,
Dušan Mikušovič



Pridal: senican.sk
 


Čítajte ďalej


TV SEN: Na plavárni menej kúriť, na zimáku menej svietiť
POROVNAJTE: Ako informovala o prázdnej mestskej kase TV SEN?


Diskusia


» pridat príspevok

Reaction : uchyl 19:00, 30. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
btw. ale vet taketo zmluvy by mali byt na poziadanie k nahlianutiu podla zakona.. kto sa odvazi ist si ju vypytat ....?! otazka asi na redakciu [reaguj]
Reaction : mam 09:45, 29. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
No nic nachystame nevypovedatelnu zmluvu a hybaj ho na mesto, snad tam to sam najvyssi podpise, len neviem kolko mu za to zaplatit.... Pozna niekto ten kluc (%) k takemuto uspechu??? Prosim poradte mi. Chcem mat istu pracu ako ludia z TV Sen. Mozno je TV Sen aj dedicny. A nakoniec z toho vypali TISICROCNA PRIKOPČMELA. howk [reaguj]
Reaction : uchyl 18:59, 30. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
rozbite cesty, nepozeratelne TV SEN, dlh mesta, ktory nesplatime ani za 100 rokov.... chudak novy primator, ma co robit.... vet uz ani rozkradat asi ani nie je co... ledazeby niekomu vzali nejaku budovu po audite na MsU :-::) ... ale to asi zacne zase dokola to iste
Reaction : Ondrey 04:45, 05. 11. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
cize ak cakam v najblizsich rokoch zlepsenie - som naivny somar co?
Reaction : anyjelyk 11:20, 28. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár bol väcšinou ludí ohodnotený ako kvalitnýKvalitný komentár
K pozeraniu Tv Sen sa podľa mňa uchýlia len zúfalí ľudia hľadajúci zamestnanie či podnájom a sem-tam nejaký ten dôchodca čo si nevie inak skrátiť chvíľku. Reklamy a vlastne celé vysielanie ako predčítavané z čítanky deťmi na 1. stupni ZŠ, "úžasný" hudobný podklad..čo dodať.. mali by nám platiť za to, že sa musíme hanbiť za také regionálne vysielanie.. [reaguj]
Reaction : kibul 22:27, 28. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
zmluva mesta s TV Sen je údajne nevypovedatelná.Celkom sa dá tomu veriť, lebo keby bola vypovadatelná, už dávno sa nevysiela z dôvodu úpadku kvality príspevkov, čo vidia všetci. Preto sú príspevky v TV na mizernej úrovni, lebo majú svoje peniaze isté aj keby tam dali len zrnenie ... a navyše ten istý príspevok predajú aj do Trnavy samosprávnemu kraju .
Reaction : hovadooo 01:55, 22. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
TV Sen je uplne,ale uplne bezpredmetna zalezitost pre obcana mesta!!! Totalna zbytocnost a zbytocne vycucavanie mestkych penazi. Dnes je svet o inych informacnych moznostiach. A hento amaterske vysielanie ludom nic viac neprinesie,nez si dokazu najst na internete,alebo zistit na vlastnej kozi.

Skor by som vyhlasil sutaz kto da viac euro za zrusenie tv sen.:)

ps:nenadavam na ludi co vysielaju a robia technicke zazenie tv sen-su to ludia co si robia svoju pracu za plat. Ale je fakt,ze takato regionalna televizia v takto malom meste je zbytocna. [reaguj]
Reaction : mam 09:50, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Vazena/y BABY,
konfrontacia nic neprinesie to sam/a dobre viete. Vzdy je rozumne bavit sa o probleme s chladnou hlavou. Navrhy predniest mozete, ale zalezi pred koho. Niektory poslanci co si zalozili vlastne imanie na aktivitach mesta, prepacte pred takymi nemame co predkladat, a to sam/a dobre viete, ktory to su. CEST serioznym a ferovym, taky su tam tiez. Tak preco pustat MOZARTA hluchym a tym co nechcu pocuvat. Ked si precitate a viete o MALINE, TV Sen,CHODNIKOCH, .... tak naco nas posielate do jamy levovej??? HADAT sa a konfrontovat??? nema zmysel ich zaujem takto nezmenime. Prosim teda nepokusajte nas ked sam/a neverite v transparentnost stretnutia. [reaguj]
Reaction : Baby 10:04, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Pletiete si pojmy. Konfrontovať neznamená hádať sa, konfrontácia môže prebiehať aj s chladnou hlavou :-).
Sám(a) hovoríte o tom, že v zastupiteľstve je aj pár čestných a férových, tí hluchí ani slepí nie sú. Sú to ľudia, ktorí na zasadnutiach vystupujú kriticky, poukazujú na rôzne veci. Možno by uvítali podporu verejnosti.
A nadávať na tých ostatných? Ako píšem v inej diskusii, aj tých sme si zvolili my sami. V zastupiteľstve sedia len ľudia, ktorým dali Seničania svoje hlasy - máme teda, čo sme chceli. Možno však viacerí, ktorí tu tak zapálene diskutujú, ani voliť neboli...
Reaction : Baby 07:15, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Nad niektorými príspevkami som sa tu celkom dobre pobavila :-)

V prvom rade, nebyť www.senican.sk, vedela by som presne toľko, koľko viem aj teraz. Že viacerí nečítajú, nepočúvajú a nepozerajú napravo ani naľavo, je ich chybou. Info o situácii v meste prebehla viacerými médiami, a nie je problém ani pozrieť na stránku mesta, kde sú podklady k zastupiteľstvu aj s finančnou analýzou, uvedením zadĺženosti a výškou výpadku na daniach.

Čo je však zaujímavé - mestské zastupiteľstvá sú verejné a ja tam občas zavítam, ale obvykle tam z občanov mesta nie je nikto ďalší (možno sem - tam nejaký dôchodca). Ak vás teda štve v Senici toľko vecí (priznávam, že mňa tiež mnohé štvú), prečo nejdete na MsZ a otvorene tam nevznesiete svoje pripomienky? Ahám, zabudla som, na to treba odvahu! Ono je vždy jednoduchšie písať na nejakú stránku, veď tam konfrontácia nehrozí...

A ešte k TV Sen. Ako je financované, neviem. Predpokladám, že mesto si objedná minutáž a tú zaplatí. Z toho poplatku treba zaplatiť aj redaktorov, kameramanov. Ako samostatný subjekt nezávislý od mesta by sa asi TV Sen neuživila. Predsa len, nakrúcanie svadieb a podobná činnosť nie ja tak zistková. Informovať o udalostiach v meste nie je povinnosťou žiadneho subjektu a tak mi príde logické, že ak mesto chce, aby niekto o tom verejnosť informoval, za túto službu zaplatí. Vysielanie občas sledujem a potrebné info som tam vždy našla. Že nebývajú podané bombastickým spôsobom typu ,,Nový čas", mi nevadí - je to záležitosť vkusu. Apropó, ako som sa kdesi dočítala, TV Sen má na svojom konte niekoľko ocenení za svoje reportáže, takže s tou kvalitou to asi nebude také zlé. Jedine, že by aj tí porotcovia boli na figu a jediní správni odborníci sedeli tu, na tejto stránke :-). [reaguj]
Reaction : catman 08:45, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
neviem si celkom predstavit od koho a jake ocenenia mohli ziskat.
neviem sice ako v TV SEN, ale spravodajstvo v TVS (skalicka, ktoru tiez prevadzkuje TV SEN) mi svojim obsahom silno pripomina Ceskoslovensky Filmovy Tydennik. ukazuju v ktorom zavode sa co vybudovalo, na jakej zrekonstruovanej budove primator prestrihol pasku, ake "super" kulturne podujatie s 20timi navstevnikmi sa odohralo v kulturnom dome, ale nikde nevidim ze by redaktor pribehol za nejakym kompetentnym clovekom, opytal sa ho na nejaku otazku ktora trapi obcanov (trebars na skalica.sk fore je toho dost odkial cerpat) a cakal odpoved.

ak je takymto stylom stavane aj spravodajstvo TV SEN, mohlo dostat akurat tak ocenenie za nositela pozitivnych sprav, kedze otazky obcanov sa v spravodajstve neriesia, len sa mestske zastupitelstvo chvali uspechmi.

bohuzial podstatny rozdiel medzi Ceskoslovenskym Filmovym Tydennikom a spravodajstvom TVSEN/TVS je ten, ze tydennik sa pustal v kine pred filmom, aby divakov dobre naladil, reportaze boli profesionalne zostrihane a rozpraval tam skuseny moderator.
spravodajstvo sa v kine nepusta, preto by malo byt objektivne, stoji tam nejaka zenska s mikrofonom namiesto kvalitnych zaberov, o moderovani nema ani ponatia (ze intonacia nula) a ten zvuk ma TV tiez otrasny (nieco jak kompresia ci limiter im nic nehovori... chybaju im vobec teoreticke zaklady pre vysielanie)
Reaction : Baby 09:18, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Len pre informáciu, ani jedno z ocenení nebolo za pozitívne správy - myjavská televízia získala 1. miesto (patrí pod Senicu) za príspevok o bezdomovcoch a Senica 3. miesto za príspevok o parkovisku - nevidela som ho síce, ale bolo to na celoslvoenskej prehliadke lokálnych televízií a v dosť silnej konkurencii, cca pred 2 rokmi.
Reaction : Baby 14:56, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Ja neviem, ale nejako logicky si odvodzujem, že MESTSKÁ televízia má informovať o aktivitách mesta a v meste. Teda ak sa niekde strihá páska, tak aj o tom. Inak by ľudia nevedeli, že sa niekde otvorilo nejaké nové zariadenie a pod. Veľkú investigatívu si môže dovoliť Markíza či JOJ, ktoré majú desiatky redaktorov, nie nejaká lokálka, ktorej jediný redaktor obieha všetky akcie a podujatia v meste (a predpokladám,že ani nevie, čo to je víkend).
Môj názor je, že bez podpory mesta sa žiadna lokálna TV neuživí (ani neviem, či tak vôbec niekde nejaká funguje). Ak teda nebude dostávať peniaze od samosprávy, ešte má možnosť prejsť pod krídla nejakej polit. strany - to sa môžete potom nadobro s objektívnymi informáciami rozlúčiť.
Reaction : smotko 15:08, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Ak si nevie na seba podnikateľský subjekt zarobiť logicky z toho vyplýva, že by mal skončiť. Ak chce mesto svoju televíziu nech si na to založí príspevkovú organizáciu. Nechcem aby bol z mojich daní platení súkromný podnikateľský subjekt. To je asi podstata celého problému.
Reaction : uchyl 15:14, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
suhlasim. len dodavam, ze je to typicky priklad predrazenej sluzby. ak je vobec potrebna... 7.000,- eur mesacne za spravodajstvo... kua, to je fakt dost
Reaction : Baby 15:20, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
O.K., čiastočne máš pravdu. Môžeme to ale brať aj tak, že mesto si u TV Sen ako podnikateľského subjektu objednáva nejakú službu a za tú platí, tak ako napr. si objednáva údžbu verej. priestranstva u Tech. služieb. Namietať teda môžeš výšku sumy, akú mesto za výrobu relícií o samospráve platí, na to máš právo. A rovnako môžeš prísť a ponúknuť rovnakú službu za lepšiu cenu a vyššiu kvalitu...
Reaction : smotko 15:39, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Nepovedal by som ani slovo, keby že sú tie relácie kvalitné. Mne na nich prekáža neobjektívnosť a vyhýbanie sa problémom. Samozrejme, keď si túto reláciu objedná mesto ani iné nemôžu byť. Má sa zmysel na to pozerať keď už z princípu viem aký bude výsledok, poplatný mestskej samospráve?
Reaction : Baby 15:47, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Je to vec názoru. Mne sa tie relácie neobjektívne nezadajú byť. Náhodne som si klikla na niektoré vysielania, a ani podľa názvov príspevkov nemám pocit, že by sa TV vyhýbala problémom - únik čpavku na štadióne, zrušenie sociálnych bytov, čierne skládky pri garážach na Dlhej ulici... Áno, nie sú to agresívne, úderné, dynamické reportáže, ale mne osobne to nevadí - ako píšem na inom mieste, neznášam podávanie informácií štýlom Nového času, oveľa bližšie je mi STV. Takže tak...
Reaction : Baby 15:51, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Ešte k tým anketám - TV Sen robieva tzv. okrúhly stôl, je tam primátor, každý z ľudí má možnosť povedať svoj názor, spýtať sa, čo ho zaujíma. To mi príde celkom objektívne.

A už len dodávam - naozaj nikomu nič nebráni v tom, aby mestu ponúkol kvalitnejšie reportáže, možno aj za nižšiu cenu.
TV Sen tu nemá žiadnu konkurenčnú lokálku - tak hor sa do toho. A vôbec to nemyslím ironicky.
Reaction : smotko 16:22, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Veta "TV Sen tu nemá žiadnu konkurenčnú lokálku - tak hor sa do toho" mi pripadá dosť alibistická. Ja tu nie som na to aby som vytváral konkurenciu pre TV Sen. Ja som zákazník a vzhľadom na to, že za svoje peniaze nedostávam požadovanú kvalitu referujem o tom ostatným. To je asi tak všetko čo v tomto prípade zmôžem.
Reaction : Baby 17:57, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Áno, lenže ostatní nemusia zdieľať rovnaký názor, ako ty. Mimochodom, niekedy v minulosti (ale zas nie tak dávnej) Sen robilo anketu o spokojnosti ľudí s vysielaním (či sledujú, čo hovoria, čo by chceli vidieť) a hodnotenie bolo väčšinou pozitívne - teda, ak zámerne nevybrali kladné reakcie...

Ako nespokojný zákazník máš na výber - buď relácie nepozerať, ingorovať ich, alebo ich ,,reklamovať", t. j. obrátiť sa na kompetentných, svoje pripomienky adresovať priamo TV Sen alebo mestu ako objednávateľovi služby a žiadať zmenu obsahu, predĺženie, skrátenie relácií a pod. Možno, keď sa na mesto obráti viac nespokojných, bude sa to riešiť. Lenže čo ak tu sa nájde 10 nespokojných a ďalších sto v meste povie, že sú spokojní?
Reaction : karlito 20:30, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
len som chcel vedieť, ako to bude vyzerať :)
Reaction : karlito 20:31, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
fajné.. jedna báseň
Reaction : catman 23:27, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
presne takto som to ocakaval :D
Reaction : catman 15:13, 21. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
sam/a si napisal/a to iste co ja:
"ak sa niekde strihá páska, tak aj o tom."
vidis tam to slovicko AJ?
ano AJ o tom, ale nie IBA o tom.

preco tam nikdy nie je v spravodajstve ukazane jak redaktor nahana ludi po ulici a pyta sa ich anketovu otazku trebars "co hovorite na nedostavanu rozbitu cestu na XXX ulici?"
alebo nenabehne za nejakym politikom a nespyta sa ho "ludia vyjadruju nespokojnost s obmedzenim prevadzky plavarne, ako sa k tomu vyjadrite?"

preco to nie je problem pre Holicsku TV WYWAR? preco je to problem, urobit taketo komplexne spravodajstvo, len pre televizie patriace pod TV SEN?
Reaction : tutschnjaaack 22:35, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
heheh.....TV Sen robí vlastne ilegálnu činnosť...vypaluje pre youtube.com :DDD [reaguj]
Reaction : tutschnjaaack 22:25, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
heheh.....TV Sen robí vlastne ilegálnu činnosť...vypaluje pre youtube.com :DDD [reaguj]
Reaction : tutschnjaaack 22:24, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
TV Sen ist eine Scheissekatzebande....a vyvolávam cenu mínus 99 eur/min. [reaguj]
Reaction : smotko 19:39, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Najsmutnejšia vec na tom všetkom je to, že ako firma ktorej gró podnikania tvorí mediálny trh vôbec nepochopila princíp YouTube a kde sa nachádza vlastný obsah streamovaný zo servera. Tento zúfalý krok dokazuje akurát tak neopodstatenosť jej bytia. Časy VéHáEsky sú už dávno preč. [reaguj]
Reaction : dusan 19:56, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
priznam sa, ze mne skor smutne/zabavne (nehodiace sa skrtnite) pride snaha podniku dotovaneho milionmi uctovat za podobnu hlupost nejake eura serveru, ktoreho chod dotuju nadsenci a ktoreho redakcia si - prosim pekne - este aj tu utratu v krcmach plati sama.
Reaction : smotko 21:11, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Veď vravím. Zúfalci.
Reaction : SD 11:40, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Podla vseobecne dostupnych informacii, ktore odzneli v samostnej TV Sen, ma mesto Senica Zmluvu o dielo s Videostudiom RIS, s.r.o., ktore je drzitelom licencie na vysielanie TV Sen. Videostudio RIS vyraba mesacne pre mesto spolu 80 minut spravodajstva, rozdelenych do 4 x 20 minutovych vysielani. Rocne je na vysielanie TV Sen z rocpoctu mesta vyclenenych cca 2 500 000 Sk. Co vychadza na jednu minutu vysielania cca 2 600 Sk. [reaguj]
Reaction : Ondrey 14:11, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
2.5 miliona rocne za ten audiotext?? minutu za euro
Reaction : catman 15:15, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
ne ne, tu sa hovori len o tom "spravodajstve" ktore obcas bezi namiesto videotextu.
a obcas sa spusti naraz subezne s videotextom, takze sa prekryva zvuk a blika video.
a obcas sa nespusti vobec... lebo im sekne windoz s iPlayom.
aspon hlavny panel a ikonky na ploche mohli skryt na tych compoch.. nech to nevyzera tak trapne.
Reaction : permonik 11:22, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
zaujimave :)
moze mi niekto odpovedat na tuto otazku, lebo som z toho jelen:

TV SEN si vyrobi sama relaciu, a mesto Senica ju potom odkupi?
Alebo:
Mesto Senica zada TV SEN zakazku - urobte spravodajstvo, ti potom spravia relaciu, ktoru vlastne vlastni mesto Senica. Vdaka za vysvetlenie. [reaguj]
Reaction : permonik 11:25, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
este ma napada, ako mohli Vam poslat fakturu? vy ste nejaka srocka, ci ako?
to tam je na tej fakture v kolonke odberatel napisane: Senican.sk (bez adresy, mena, ICO, atd?)
to bude potom asi iba zdrap papiera, ci?
Reaction : dusan 11:27, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
poslali ziadost o fakturacne udaje s tym, ze si prosia zaplatene. aby som to mali teda terminologicky presne.
Reaction : -juh- 10:53, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Dusan prosim TA ja ti radsej pivo zaplatim nez by som to mal vlastnit [reaguj]
Reaction : oBsCuRe_GiRl 10:42, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár bol väcšinou ludí ohodnotený ako kvalitnýKvalitný komentár
ked som si to vysielanie otvorila, tak sa mi to cele restartovalo, takze by mali platit este oni mne.. [reaguj]
Reaction : jojatko 09:59, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
no nič chlapci, pichli ste do ho*na, teraz bude smrdieť ;) [reaguj]
Reaction : jojatko 09:56, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár bol väcšinou ludí ohodnotený ako kvalitnýKvalitný komentár
a môžeme začať aj z mínusovými číslami? lebo podľa mňa takúto cenu tie vysielania majú...
tu je vlastne vidieť, aké absurdnosti sa dejú v tomto meste:
*radnica predáva majetok sama sebe
*z našich daní si platíme televíziu, ktorá okrem toho, že stojí za ho*no, ešte potom požaduje zaplatiť za to, že sa Seničania na tie sra*ky pozerajú
*primátor a spol. si vyplácajú kráľovské odmeny a všetci si tu tak pekne spoločne nažívame a nebyť senican.sk, tak ani netušíme, v akých dlhoch sa Senica ocitla [reaguj]
Reaction : Nico 09:26, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Tak toto uz co je???? :DDDDDDD heeeeej heeeeeeeej poslime faktuuuru TVSenu v mene tych co ucinkuju v tych videach :D by ma zaujimalo z cej hlavy toto vyslo? :D pobavili ma fakt ze hej [reaguj]
Reaction : Nico 09:25, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Tak toto uz co je???? :DDDDDDD heeeeej heeeeeeeej poslime faktuuuru TVSenu v mene tych co ucinkuju v tych videach :D by ma zaujimalo z cej hlavy toto vyslo? :D pobavili ma fakt ze hej [reaguj]
Reaction : majo526 09:24, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
Nejedna sa tu nahodu o autorske prava?? [reaguj]
Reaction : dusan 10:08, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár bol väcšinou ludí ohodnotený ako kvalitnýKvalitný komentár
autorske prava treba riesit s youtube.com
Reaction : -juh- 10:54, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
mohol by si este naskenovat tu fakturu a dat ju sem
Reaction : ravando 09:18, 20. 10. '09 | Zlý komentárTento komentár považuje rovnaký pocet ludí za kvalitný aj za zlýKvalitný komentár
hehehehehehehehehehehehehhehe, čože? to snáď nie? musím sa stále uchechtávať,,, ná toš a ja vám možem nejakú faktúru poslať,,,niečo si už na vás vymyslím,,hehehe,,, ináč pre vás to musí byť riadne zadosťučinenie ,,,keď už po dvoch týždňoch vás berú až tak vážne!!! [reaguj]


 
Brigáda v Čerešňovej aleji

19.mája 2012/sobota/, kvôli hokeju už od 9:00 hod. ...

Prezentačná výstava

14.-18.5.2012,9:00-17:00, DK senica...

Záhorácký Patriot

1.6.2012(piatok), 19:00, DK Senica, 2€ ...

JTT DJs NIGHT 02

19.5.2012 (sobota)od 20:00 hod., Chillys - Senica/Sotina (kúsok od križovatky Sotinská/Rovenská ul.), DJs: DEEDS, THE_AN...

SenArt - Kmeť, Macko, Salay

Výstava potrvá do 25.5.2012 v Dennom centre (bývalá Osveta)od 13:00 -17:00 hod., v sobotu a nedeľu na požiadanie (0...

Míľa pre mamu

Dňa 12. mája(sobota)od 14:00 h. sa uskutoční podujatie Míľa pre mamu. Sprievodný kultúrny program, štart ...

1.máj 2012

K dokonalosti mi ešte chýba sprievod s alegorickými vozidlami. Namiesto nákladných áut a vlečiek si politici môžu v...

Absolventská výstava - štúdium pre dospelých

Galéria ZUŠ Senica, 14.4.-15.5.2012...

SENICKÁ ŠTAFETA V LEŇOŠENÍ

1.mája 2012/ od 10:00 hod. do 20:00 hod./ Malé námestie Senica ...

Sobotišská 15-ka

8.mája 2012(utorok), štart od 6:00 do 12:00 hod, cieľ do 17:00 hod....

REGGAE BAAL

V sobotu 28.4.2012 od 20.00 hod. sa uskutoční v DK Hlboké reggae baal. Vstupné je 7€....

SEDANCE

V dňoch 13. - 14. 4. 2012 sa v DK uskutoční celoslovenská súťaž v moderných tancoch. Po niekoľkoro&#...

Wings Rockfest

Prvý ročník festivalu Wings Rockfest, ktorý sa uskutoční 23. - 24.6.2012 (sobota, nedeľa) v prekrásnom p...

Milan Flajžík - NEÚPLNÁ BILANCIA

Výstava potrvá do 6. mája 2012 v Záhorskej galérii a otvorená bude denne (okrem pondelka) od 8.00 do 16.00 hod., v sobot...

SeLebrity Underground



Parkujem ako kráľ



Lacov sprievodca po krčmách


Fotogaléria


Vernisáž 9X+40
Vernisáž 9X+40 - IMG_5026.jpgVernisáž 9X+40 - IMG_5038.jpgVernisáž 9X+40 - IMG_5041.jpgVernisáž 9X+40 - IMG_5045.JPGVernisáž 9X+40 - IMG_5047.JPG
Míľa pre mamu
Míľa pre mamu - IMG_4111.jpgMíľa pre mamu - IMG_4112.jpgMíľa pre mamu - IMG_4114.JPGMíľa pre mamu - IMG_4116.jpgMíľa pre mamu - IMG_4117.jpg
Vernisáž - Kmeť, Macko, Salay
Vernisáž - Kmeť, Macko, Salay - IMG_3566.JPGVernisáž - Kmeť, Macko, Salay - IMG_3571.JPGVernisáž - Kmeť, Macko, Salay - IMG_3573.JPGVernisáž - Kmeť, Macko, Salay - IMG_3575.JPGVernisáž - Kmeť, Macko, Salay - IMG_3576.JPG

1. 1.máj II.
V Senici nebýva zvykom tancovať na koncertoch, preto keď sa objaví tanečník...
2. 1. máj I.
Počasie vyšlo na jednotku, ostatné tiež. ...
3. 1.máj 2012
K dokonalosti mi ešte chýba sprievod s alegorickými vozidlami. Namiesto nákladných áut a v...
4. Čo je nové - apríl
Zdá sa, že všetky nové stromy na námestí sa uchytili, zakvitli. Veľa občanov sa ...
5. Sedance-výsledky
Kompletné výsledky z tanečnej súťaže SEDANCE 2012....
1. Zháňam klávesnicu
Julian: Ahoj, skús si to dopytovať cez dopytové systémy, nedávno som na to pozeral v TV v ...
2. Mestské zastupiteľstvo (16.2.2012)
tutschnjaaack: veľmi dobrý a trefný článok...kakanie do úst v priamom prenose od Pajdu...a...
3. Gadgetshop
COOlish: http://www.coolish.sk/...
4. Čo je nové
m75: Často mi do Senice chodia obchodní partneri a všetci sa pýtajú na lavičky.Také obrovs...
5. Zabiť, či nezabiť?
catman: "Bral chemoterapiu, u ktorej je bežné, že podobné stavy bývajú. Prvý týždeň býva k...


Video


Loading...
Senicansk Channel